
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| watching sunrise on bukit panorama Minor info : this post have been in my draft since 29 february
Assalamualaikum and HI guys !! it's have been a very long time since my last update kan . I really miss writing my blog
. do you miss me ? Hahaha you better be honest because i know you do :bAnyway this is really really really old story because this event actually happen last month . wait .. hold a minute . Betul ke last month ? Oh i really sure it happen last month but i just cant remember the date . Oh what a waste , how about you become my date then hahahahahaha okey back to the main topic ![]() ![]() Hm okay how do we start , okay . Sekolah aku buat aktiviti , pergi mendaki bukit panorama untuk semua budak form 6 . and aku honestly by this i mean REALLY HONEST !! . NO i dont wanna go . whatever happen NOO . I mean , i've never finish my hike . i really mean by this , bukit pelindung yang jaraknya hanya sekangkang kera dari rumah aku ni pun aku tak pernah berjaya sampai pucak dan selalunya hanya sampai separuh jalan sebab aku dah penat dan lelah dan aku nak balik and second what if i cant make it ?? what if suddenly got my asthma attack ? i mean what if ?!! and third , im so afraid with high !! just imagine it make me wanna cry !! but then still , thanks to my
SO , since aku dan rakan rakan . cewah , pergi dengan bas sekolah . So kitaorang kena ada dekat sekolah seawal 5 pagi ? 5 : 30 pagi ? im sorry i cant remember . wow my memory really that bad huh . anyway kitaorang akan solat subuh masa dalam perjalanan . So aku pun bangun lah awal sebab nak bersiap kan ( sambil contemplating my life and my decision , do i really need to do this ? what if i can do it ? what if i can't finish my hiking ?!! [ every negative thought playing in my brain at that moment ] ) . So i go bersiap siap ,with the thought you never know until you try buddy SO we go . treng treng treng * masa dilajukan
and here we are !! dekat bukit panorama dahh !! So kitaorang dah dekat bawah ni , tinggal nak daki je . and in my brain excatly that time is , do i really need to do this ? if i do this , i have to finish it . What if i cant finish it ? Anyway sweeping away my negative thoughts . Aku pun pergi lah daki . Dimulakan dengan Bismillah .... Diakhiri dengan aku baru nak mula takkan nak turun dah Okey masa mula mula nak naik tu jalan tu tangga dia cantik je . Aku pun macam ala tangga je ni . Boleh ni . Tapi selepas beberapa minit aku mendaki , tangga dia semakin kecil . aaaa sudah . dah kenapa ni . Aku pun macam dah penat rasa nak berhenti . Aku tengok depan kawan kawan aku semua dah tak ada . Kurang asam keping punya perangai diorang tinggal aku seorang . Lepastu aku tengok belakang aku nampak diba . Aku pun mendaki bersama diba . Jelaslah melihat keadaan fitness aku yang tidak lah meyakinkan . Sudah semestinya aku berhenti setiap 5 minit sekali . har har har . Aku tunggu diba . Diba tunggu aku . hahahaha . Lepastu dah through halfway aku tengok diba dah tercungap cungap . Langit pun dah cerah . Lepastu aku tanya diba okey tak aku nak teruskan ni . Diba dah tercungap cungap hahahaha . Diba cakap nak tunggu budak laki , so i was like okeyy . [ theres a lot a lot of incident between here ] so aku daki lah sesorang sampai to the top yaaaaaaaaaaaaaaay its worth the try tho . Dah sampai peak tak rasa penat pun hahahaha . Semuanya bagai ditiup pergi cewahh . anyway Here is some picture from there <3 <3 So see you soon ( a very long soon tho ) |