
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Part 2 ; Special Day ✩
Assalamualaikum and HI ! Happy Chinese New Year everyone
. Nah kambing comel untuk anda gitu . Okey ni sambung entry yang lepas . Sambungan untuk Part ; 1 So sambil makan limau kita membaca . Happy reading guys ! Au Revoir , Love ; Part 11 Au Revoir , Love ; Part 12 Au Revoir , Love ; Part 13 Au Revoir , Love ; Part 14 Au Revoir , Love ; Part 15 Au Revoir , Love ; Part 16 Au Revoir , Love ; Part 17 Au Revoir , Love ; Part 18 Okay . So buat masa ni . Sampai sini je dulu . Sebab aku nak sambung meratap di tepi penyidai kain , since result SPM keluar minggu depan . Hasta la vista ( it means see you later and good bye in spanish ) guys
|