Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


volleyball and badminton





Assalamualaikum and HI ! Ya Allah lama gila tak berupdate kan ( tiup habuk ). Okay so this week sekolah aku ada buat hari sukan untuk form 6  . Muahahahaha seperti yang anda sedia maklum yang bahawasanya saya kini merupakan seorang pelajar sekolah ( kembali )    . Okay so sepanjang ( cewah padahal 3 hari je ) hari sukan tu . Aku ada lah join 2 game ni . Game apeeehhhhhhhhhhhh ?!!!!!!!!! volleyball and badminton  ler apa lagi . So i will start with volleyball dulu okey hahahaha mesti korang tazabar nak dengar cerita aku  :b








Volleyball


Okayy so actually aku main volleyball ni 2 hari lepas ahaksz . Tapi baru nak tulis . Patut tulis 2 hari lepas kan sebab freshie gituu . Okay dah dah , dengan memegang tonggak utama dalam team iatu sebagai tunggul kayu yang tidak berfungsi hahahaha . Aku juga pendorong kepada fail spike . Like seriously , ASDSGHDSFSDGFSD . Shame on me   . BUTTTTT !  that doesn't matter because im so happy . Okey selain kalah dapat no 4 and net tinggi nak mampus ( im being serious here . Net tu sama tinggi dengan aku . WUTSSSSZZZZ????!!!!!! ) . Masa aku practice kan main lah pukul tampar tumbuk bola tampar tu . 
Lepastu bola tu terlepas ke arah gelanggang masa tu ada game tau. Aku kejar lah bola tu macam orang bodoh ikut je bola tu gerak sambil menunduk . Last last bola tu berhenti betul betul dekat tepi apaaaaa gaisss tepi apaaaa ??!!!!!!!!! . Of course lah tepi gelanggang . Tapi bila aku angkat kepala aku baru perasan yang dihadapan aku berdiri seorang jejaka cina yang aku usha . I turn white . Dia memandang aku dengan pandangan penuh kasih sayang jk pandangan suruh aku berambus secepat mungkin lah dia nak spike pulak . Lalu aku pun berhuhuhuhu . Tak ada masa aku nak buat drama korea dekat situ . The End sekian hidup aku yang penuh dengan drama imaginasi sendiri HAHAHAHA






Badminton




Okayyy so game ni aku main hari seterusnya . Iatu hari khamis . So aku join acara individu . Okay so aku dapat game first WUTSZZZZZ!! like seriously . Nak mampus . Tak warmup apa pun bantai main je . Okay so first game . Pap pap pap parappa ( cewah ada pulak bunyi main badminton macam ni ) . Okay so first game of course lah weh . of course lah . of course lah aku kalah ........................   . Aku kalah dengan result 10 - 6 , 11 - 7 . Wahhh pro jugak aku sihhhhh tak warm up pun . hahahahaha . Lepastu sebab sistem yang dia guna kalah mati . So sebab aku kalah . Aku memang takde haram main dah . Aku pun main suka suka je lah dengan kawan aku . Lalalala ~ Tiba tiba kawan aku kena panggil . Aku macam okey lah . Last last kitaorang kena join game beregu pulak hahahaha like what the hell ....    ( padahal suka sebab boleh main lagi hahahahaha ) . Lepastu main pum pang pum pang . Kalah lagi dan kami lagi sekali berhuhuhuhu . Lepastu kitaorang pun main suka suki je . Lepastu nama kitaorang kena panggil lagi sekali . Like what the hell . Kitaorang kena main lagi sekali . Padahal dah kalah kot . Nak main apa lagi . Sistem kalah mati kot . Lepastu again kitaorang main je . Main bodoh bodh je . Mestilah kalah lagi . OMG hambarnya cerita aku hahahaha . Okey dah lah sekian kisah kehidupan ku yang menarik ini cewah ( apa yang aku tak cerita dalam ni hanyalah yang aku masa first game double aku lawan sebelah abang cina wutszzzz terus rasa nak cover ayu . duh   )






Okeyyy lah korang . Aku pun nak kena berambus jugak . Nampaknya beg baju aku mencemburui kita . Dia dah memanggil suruh aku kemas dia sebab esok dah nak balik kampung . Haih . Boii ( bye )   . meow meow








i feel suck and i should stop