
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| What's next ? Assalamualaikum and HI !
Lately , i think too much . Without noticing , me . My self sebenarnya dah gabra macam apa dah . Since all my friends , banyak dah dapat surat . Meanwhile , urusan mail box rumah aku sangat mundur
. To be honest , im so sad when this happening to me . With all negative words people said to me ( But still , There are still few people who keep encourage me to success . Thank you to this people . Love yaa ) Well to those people who keep spitting bad words to me . Thank you jugak !
So , ehem . What's next ?
Since bulan depan orang dah berpusu pusu nak masuk ipta or anywhere korang terpilih untuk sambung belajar . Well for me , it's still early to say anything but if aku tak dapat pergi mana mana . Maknanya aku kena sambung form 6 lah kan .
Well , pada mulanya aku merusuh jugak lah . Eee form 6 tah pape . No kidding this is my first impressions . But then selepas dikaji diteliti dalam pelbagai aspek . Form 6 is not that bad . I mean nak berjaya kat mana mana boleh . Asal usaha tu ada . Niat tu ada . So i think its worth a shot . Sementelah aku sangat positif dalam mengejar cita cita aku untuk belajar di negara orang dan memegang title Datuk Doktor Prof Madya ( oh tak ingat dah panjang sangat title yang cikgu sivik aku bagi ) . No pain no gain right
" .... . Indeed, Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves ....... " 13: 11
|