Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


What's next ?






Assalamualaikum and HI !



Lately , i think too much . Without noticing , me . My self sebenarnya dah gabra macam apa dah . Since all my friends , banyak dah dapat surat . Meanwhile , urusan mail box rumah aku sangat mundur  . To be honest , im so sad when this happening to me . With all negative words people said to me ( But still , There are still few people who keep encourage me to success . Thank you to this people . Love yaa    ) Well  to those people who keep spitting bad words to me . Thank you jugak !


So , ehem . What's next ? 


Since bulan depan orang dah berpusu pusu nak masuk ipta or anywhere korang terpilih untuk sambung belajar . Well for me , it's still early to say anything but if aku tak dapat pergi mana mana . Maknanya aku kena sambung form 6 lah kan . 


Well , pada mulanya aku merusuh jugak lah . Eee form 6 tah pape . No kidding this is my first impressions . But then selepas dikaji diteliti dalam pelbagai aspek . Form 6 is not that bad . I mean nak berjaya kat mana mana boleh . Asal usaha tu ada . Niat tu ada . So i think its worth a shot . Sementelah aku sangat positif dalam mengejar cita cita aku untuk belajar di negara orang dan memegang title Datuk Doktor Prof Madya ( oh tak ingat dah panjang sangat title yang cikgu sivik aku bagi )  . No pain no gain right





" .... . Indeed, Allah will not change the condition of a people until they change what is in themselves ....... "  13: 11




 Last but not least , i want to say congratulations to all my classmates or should i put ex / former  hahahaha . hm . Tahniah sebab dapat interview dan tahniah jugak sebab diterima masuk .  What a good start . So , YAY FOR YOU ALL   . May Allah bless you with easiness and happiness





Hasta La vista