Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


wordless monday






Assalamualaikum and HI !  . Emm sepatutnya aku letak Speechless Monday . Sebab aku sememangnya speechless to the max sekarang  . Okay esok result spm keluar tau . Sememangnya result spm ni menggetarkan urat perut aku sehingga menganggu sistem pencernaan aku . Al hikayatnya , pagi tadi ketika masih sedang seronok berlingkar di atas katil . Mak aku pun masuk bilik



Harini dah 2 march





Aku segera bangun dan menampar muka ku berkali kali dan menoleh ke arah kalendar dan tersenyum gembira sebab rupanya baru 2 january dan ada persembahan marching band sempena tahun baru ( Imaginasi penyedap hati )




Oh memang tak lah . Lagi laju aku tarik selimut dan menutup telinga dan berpura pura tidur . Padahal dah tak ada mood nak sambung tidur dah . 



Mood aku yang sememangnya dari 1.5 telah pun turun dengan jayanya kepada -10.99



Setelah beberapa minit aku pondering . Akhirnya aku kini sudah tidak terasa debaran yang menggetarkan jiwa ini sejak kebelakangan ini  



Au revoir








Besok masuk sekolah guna kaki kanan dulu . Baca ayat kursi sebelum keluar rumah Hahaha