
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| wordless monday
Assalamualaikum and HI !
![]() . Emm sepatutnya aku letak Speechless Monday . Sebab aku sememangnya speechless to the max sekarang . Okay esok result spm keluar tau . Sememangnya result spm ni menggetarkan urat perut aku sehingga menganggu sistem pencernaan aku . Al hikayatnya , pagi tadi ketika masih sedang seronok berlingkar di atas katil . Mak aku pun masuk bilikHarini dah 2 march
![]()
Aku segera bangun dan menampar muka ku berkali kali dan menoleh ke arah kalendar dan tersenyum gembira sebab rupanya baru 2 january dan ada persembahan marching band sempena tahun baru ( Imaginasi penyedap hati )
Oh memang tak lah . Lagi laju aku tarik selimut dan menutup telinga dan berpura pura tidur . Padahal dah tak ada mood nak sambung tidur dah .
Mood aku yang sememangnya dari 1.5 telah pun turun dengan jayanya kepada -10.99
|