
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Part 4 ; Special Day ✩
Assalamualaikum and HI !
. Miss me ? aaaa what no . Hahaha . Get ready to be a cinderella , because all your favourite shoes will go right into your dustbin . Just kidding . Hahaha . Okay so aku nak update ARL ( Au Revoir , Love ) . Malas nak mukadimah panjang panjang . So kawan aku yang masih dalam perut kapal terbang yang otw nak balik Malaysia dari nepal tu . Bacaya , sanggup aku tunggu sampai hari kau balik . Ecewahh , kelas sangat hahahaha . Padahal internet seperti mintak dihantar santau angin .Au Revoir , Love ; Part 28 Au Revoir , Love ; Part 29 Au Revoir , Love ; Part 30 Au Revoir , Love ; Part 31 Au Revoir , Love ; Part 32 Au Revoir , Love ; Part 33 Au Revoir , Love ; Part 34 Au Revoir , Love ; Part 35 Au Revoir , Love ; Part 36 Au Revoir , Love ; Part 37 Okay so happy reading . Aku pun nak sambung baca catatan mat luthfi . So sayonara guys . c u soonmy home internet connection so slow . If my home internet connection have a race with pig snail . Pig snail win |