Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Flower ✿




Assalamualaikum and HI SEMUA !   . Wah wah ceria sangat kan , semestinya aku ceria . Result dah umum semalam . Aku kini tidak lagi mempunyai masalah pencernaan  . Okey untuk semua yang dapat straight A's . Congratsssss nah bunga   yang biasa biasa je nah  . Aku ? Aku dapat ni  . meow meow hahahaha . Yang dapat keputusan cemerlang tu boleh dah prepare nak pergi luar negara  yang result mesra mesra aja ni nanti kitaorang ikut . hahahaha



okey tamat dah cerita pasal result * tarik pagar *



okey dah habis sekolah ni mesti agak mustahil nak sama class dengan classmates masa sekolah . Unless korang ambik kos sama di u yang sama . nanti mesti rindu  . Nak rehat sama sama  . Okey sesungguhnya aku sangat susah nak move on hahahaha  . Kalau boleh nak angkut satu classmate bawak masuk U . Tapi macam lah boleh  . Okay so to my classmates ,  . Jangan lupakan pikah . Jangan buat tak kenal kalau pikah datang tegur  buat tak kenal ( pernah berlaku ) . and Jangan ingat pikah bila korang ada masalah je , amboi memang nak kena karate lah call aku sebab nak aku join mlm dia .
Kawin ajak tau  . Semoga persahabatan kita seperti bunga plastik . Tahan sampai bila bila . Takkan pernah layu  . Sekiranya pikah ingin membukukan memori kita . Nescaya pikah mampu mengalahkan JK Rowling Harry Potter punya series . Majulah 5sc5 untuk negara  , bangsa , ibu bapa dan mama pina



" It is one blessings of old friends that you can afford to be stupid with them "  



untuk SMP  * ini deep *



"  I cannot even imagine where I would be today were it not for that handful of friends who have given me a heart full of joy. Let's face it, friends make life a lot more fun 






disebabkan pagi tadi terdengar lagu ni . So terlintas nak tulis entry ni 






Terima Kasih  . Hasta La Vista




{ okey jom lompat satu kali }










Banyak benda nak tulis . Tapi semuanya tersekat di pangkal hati . Harap emoticon berjaya mengulas perasaan aku 








" Let us be grateful to people who make us happy  , they are the charming gardener who make our souls blossoms "