
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Flower ✿
Assalamualaikum and HI SEMUA !
. Wah wah ceria sangat kan , semestinya aku ceria . Result dah umum semalam . Aku kini tidak lagi mempunyai masalah pencernaan . Okey untuk semua yang dapat straight A's . Congratsssss nah bunga yang biasa biasa je nah . Aku ? Aku dapat ni . meow meow hahahaha . Yang dapat keputusan cemerlang tu boleh dah prepare nak pergi luar negara yang result mesra mesra aja ni nanti kitaorang ikut . hahahahaokey tamat dah cerita pasal result * tarik pagar * okey dah habis sekolah ni mesti agak mustahil nak sama class dengan classmates masa sekolah . Unless korang ambik kos sama di u yang sama . nanti mesti rindu . Nak rehat sama sama
. Okey sesungguhnya aku sangat susah nak move on hahahaha . Kalau boleh nak angkut satu classmate bawak masuk U . Tapi macam lah boleh . Okay so to my classmates ,
. Jangan lupakan pikah . Jangan buat tak kenal kalau pikah datang tegur buat tak kenal ( pernah berlaku ) . and Jangan ingat pikah bila korang ada masalah je , amboi memang nak kena karate lah call aku sebab nak aku join mlm dia .Kawin ajak tau . Semoga persahabatan kita seperti bunga plastik . Tahan sampai bila bila . Takkan pernah layu . Sekiranya pikah ingin membukukan memori kita . Nescaya pikah mampu mengalahkan JK Rowling Harry Potter punya series . Majulah 5sc5 untuk negara , bangsa , ibu bapa dan mama pina
" It is one blessings of old friends that you can afford to be stupid with them " untuk SMP ![]() ![]() ![]() ![]() * ini deep *" I cannot even imagine where I would be today were it not for that handful of friends who have given me a heart full of joy. Let's face it, friends make life a lot more fun "
![]()
disebabkan pagi tadi terdengar lagu ni . So terlintas nak tulis entry ni
Terima Kasih
. Hasta La Vista
{ okey jom lompat satu kali }
Banyak benda nak tulis . Tapi semuanya tersekat di pangkal hati . Harap emoticon berjaya mengulas perasaan aku
![]()
" Let us be grateful to people who make us happy , they are the charming gardener who make our souls blossoms "
|