Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Dolah dan Limah







Assalamualaikum and HI !



Dolah merupakan seekor kucing jantan . Limah juga seekor kucing , tapi beliau tidak jantan . Beliau betina . Dolah dan Limah merupakan sepasang kucing jalanan . Tapi saya sayang mereka sebab mereka suka datang ke rumah saya untuk bermain main . Saya mengenali Limah lebih lama . Sudah 2 tahun saya bermain bekejaran di tepi pantai dengan Limah . Tahun lepas , muncul seekor kucing jantan bewarna putih dan bertompok hitam . Saya panggil Doll-ah



Dolah suka limah . Limah tak suka dolah . Love is cruel isnt

Limah is a b*tch



Walaupun Limah suka dolah sekalipun . Saya tidak akan merestui hubungan mereka . Kerana , kalau mereka bersama . My mum will not even hesitate to send them to pasar ikan , you know . I love my cats . Saya tidak kuat untuk melihat mereka pergi .



Sejak akhir akhir ini , Limah sering tidak pulang ke rumah . Dia lebih suka untuk duduk di luar . Hati saya muram dan bengang kerana Limah bepura pura pekak than badak apabila saya memanggilnya . Saya berikrar tidak akan memberinya makan ikan bilis lagi . Tapi saya selalu tewas apabila dia meow meow dekat kaki . Jadi saya beri seketul ikan . Lepastu dia keluar balik dan balik semula rumah bila dia lapar .



Saya syak dia keluar bejalan jalan bersama Dolah . Tetapi Dolah masih setia menunggu di belakang rumah tunggu diberikan makanan . Jadi dengan siapa Limah keluar berjalan ? Adakah Dolah dicurangi ? Ya saya juga tidak tahu . Jadi entry ini di post khas untuk Limah . Dengan pesanan khidmat masyarakat .




Hang keluar tak balik balik lagi satgi aku kasi dua ekor ikan bilis je sehari  
Jk


I love you both . Even though , i love tompok and hitam and orange more .  




I love my past present future cats . Bye