
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Dolah dan Limah Assalamualaikum and HI ! Dolah merupakan seekor kucing jantan . Limah juga seekor kucing , tapi beliau tidak jantan . Beliau betina . Dolah dan Limah merupakan sepasang kucing jalanan . Tapi saya sayang mereka sebab mereka suka datang ke rumah saya untuk bermain main . Saya mengenali Limah lebih lama . Sudah 2 tahun saya bermain bekejaran di tepi pantai dengan Limah . Tahun lepas , muncul seekor kucing jantan bewarna putih dan bertompok hitam . Saya panggil Doll-ah Dolah suka limah . Limah tak suka dolah . Love is cruel isnt Limah is a Walaupun Limah suka dolah sekalipun . Saya tidak akan merestui hubungan mereka . Kerana , kalau mereka bersama . My mum will not even hesitate to send them to pasar ikan , you know . I love my cats . Saya tidak kuat untuk melihat mereka pergi . Sejak akhir akhir ini , Limah sering tidak pulang ke rumah . Dia lebih suka untuk duduk di luar . Hati saya muram dan bengang kerana Limah bepura pura pekak than badak apabila saya memanggilnya . Saya berikrar tidak akan memberinya makan ikan bilis lagi . Tapi saya selalu tewas apabila dia meow meow dekat kaki . Jadi saya beri seketul ikan . Lepastu dia keluar balik dan balik semula rumah bila dia lapar . Saya syak dia keluar bejalan jalan bersama Dolah . Tetapi Dolah masih setia menunggu di belakang rumah tunggu diberikan makanan . Jadi dengan siapa Limah keluar berjalan ? Adakah Dolah dicurangi ? Ya saya juga tidak tahu . Jadi entry ini di post khas untuk Limah . Dengan pesanan khidmat masyarakat . Hang keluar tak balik balik lagi satgi aku kasi dua ekor ikan bilis je sehari Jk I love you both . Even though , i love tompok and hitam and orange more . I love my past present future cats . Bye |