
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| counting days
Assalamualaikum and HI ! . So do you miss me ? aaaa what no ? get ready for new room okey . Because your room wil go KEBABOMM CHIKA CHIKA in 5 minute .
okay . apa yang menghitung hari ? oppps cop cop bukan lagu kris dayanti tu ya . Bukan juga menghitung hari untuk
![]()
punca depresi lah benda ni hahahaha . Mari kita berdoa result aku gempak kebabomm wow yada yada . Namun apabila result SPM dah keluar . Aku sangat yakin , peluang untuk dapat U sama dengan girlfriends , boyfriends , cik joyah , cik bedah , pak ali , pak abu tu amat lah lah nipis . Senipis kesabaran ku . Eh ? bukan bukan gurau je . Tapi kalau peluang nak satu u / politeknik dgn orang yang kalau kita tengok dia bernafas pun rasa sesak dada sebab sakit hati . Mesti tinggi kan . Tak gitu . hahahaha
boleh tahan lama jugak aku nak menghabiskan post kali ni . Sempat aku habiskan 2 pinggan nasi goreng ahahahahaha . okay see you next time . tata .
Sedang berfikir fikir untuk ke mana dah dapat result . Form 6 kah
|