Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


counting days





Assalamualaikum and HI ! . So do you miss me ? aaaa what no ?  get ready for new room okey . Because your room wil go KEBABOMM CHIKA CHIKA  in 5 minute  . 


okay . apa yang menghitung hari ? oppps cop cop bukan lagu kris dayanti tu ya  . Bukan juga menghitung hari untuk berkhawin  juga ya . Namun sebaliknya menghitung hari untuk dapat result SPM ya . Result SPM akan diumukan pada  3/3/2015  ( effect baling bunga dalam longkang ) . So ini bermakna result aku akan keluar dalam 1 bulan 1 hari lagi yaa  



😌




punca depresi lah benda ni hahahaha . Mari kita berdoa result aku gempak kebabomm wow yada yada .  Namun apabila result SPM dah keluar . Aku sangat yakin , peluang untuk dapat U sama dengan girlfriends , boyfriends , cik joyah , cik bedah , pak ali , pak abu  tu amat lah lah nipis . Senipis kesabaran ku . Eh ? bukan bukan gurau je . Tapi kalau peluang nak satu u / politeknik dgn orang yang kalau kita tengok dia bernafas pun rasa sesak dada sebab sakit hati . Mesti tinggi kan . Tak gitu . hahahaha


boleh tahan lama jugak aku nak menghabiskan post kali ni . Sempat aku habiskan 2 pinggan nasi goreng ahahahahaha . okay see you next time . tata . 








Sedang berfikir fikir untuk ke mana dah dapat result . Form 6 kah