
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| tom yam pedas okey . So , Hi and assalamualaikum despite my not-very-well condition yet i still want to talk about last night match . Selepas beberapa siri pertarungan , akhirnya aku berjaya menawan tv rumah aku . Meskipun adik aku bising nak tengok awang senandung . rasa macam nak ikat je dia dekat pokok belakang rumah ( quite selfish here . but idc ) MALAYSIA VS THAILAND nasi lemak ( malaysia ) tewas kepada tom yam ( thailand ) dengan agregat ( i try so hard to spell this correctly ) 4 - 3 . Game kali ni memang , kalau aku ada penyakit lemah jantung . Memang dekat ccu dah aku sekarang ni. game kali ni jugak membuatkan aku tersangat heartbroken akan ke-power-an thailand punya come back . Tindakan thailand ini membuatkan lagu penyanyi rixton me and my broken heart di repeat secara berulang kali . Punca depress betul . anyway , secara overall semua dah main dengan sangat baik ( sedang cuba untuk tidak menjadi seorang pengulas sukan tidak bertauliah ) . aku juga percaya juga , gegadis yang suka lelaki muka macam jambu jambu tu juga berpuas hati , kerana . pemain thailand boleh tahan juga kekacakannya . hmm . aku suka tengok pemain no 7 . pause lama --- aku pernah tulis pasal malaysia lawan dengan thailand 4 tahun lepas . Tapi aku tak ingat apa pun pasal perlawanan 4 tahun lepas . hmm , teruk betul memori aku ni . 4 tahun lepas pun farizal marlias ( idk i spell this correct or not ) jugak jadi goal keeper tak salah aku . Shemur ? apa apa pun , team kita dah buat yang terbaik dan mari kita tepuk tangan ramai ramai . I'm not expert in this thing , but i know one thing that we can't or shouldn't blame others for our team lost / failure ( any suitable word . im not good in english ) . bagi manusia yang tak berhenti salahkan orang lain :- hangpa ni tak reti terima hakikat ke . dah kalah tu kalah lah . Thailand tu terang terang dah peluang dia menang cerah bersinar sinar . Tak pelik pun kalau dia menang ( tapi part come back tu opkos lah aku terkejut ) . Perlawanan , adat dia ada menang . ada kalah ( telah mencuba dengan kudrat yang ada untuk tidak membuatkan ia bunyi terlampau cliche ) . Lek ( rillek ) sudah la , kita beza satu mata je . { dah cuba untuk tidak buat bro usrah dekat sini } ' football make us family , not enemy ' tidak berniat untuk bagi butthurt dekat sesiapa . kakunkap . Bye .
AUMMMMMMMMMMM { keluar serbuk magik }
|