Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


tom yam pedas







okey . So , Hi and assalamualaikum despite my not-very-well condition yet i still want to talk about last night match . Selepas beberapa siri pertarungan , akhirnya aku berjaya menawan tv rumah aku . Meskipun adik aku bising nak tengok awang senandung . rasa macam nak ikat je dia dekat pokok belakang rumah  ( quite selfish here . but idc )



MALAYSIA VS THAILAND 




nasi lemak ( malaysia ) tewas kepada tom yam ( thailand ) dengan agregat ( i try so hard to spell this correctly )   4 - 3 . Game kali ni memang , kalau aku ada penyakit lemah jantung . Memang dekat ccu dah aku sekarang ni.


game kali ni jugak membuatkan aku tersangat heartbroken akan ke-power-an thailand punya come back . Tindakan thailand ini membuatkan lagu penyanyi rixton me and my broken heart di repeat secara berulang kali . Punca depress betul . 



anyway , secara overall semua dah main dengan sangat baik ( sedang cuba untuk tidak menjadi seorang pengulas sukan tidak bertauliah ) . aku juga percaya juga , gegadis yang suka lelaki muka macam jambu jambu tu juga berpuas hati , kerana . pemain thailand boleh tahan juga kekacakannya . hmm . aku suka tengok pemain no 7 .  pause lama ---



aku pernah tulis pasal malaysia lawan dengan thailand 4 tahun lepas . Tapi aku tak ingat apa pun pasal perlawanan 4 tahun lepas . hmm , teruk betul memori aku ni . 4 tahun lepas pun farizal marlias ( idk i spell this correct or not )  jugak jadi goal keeper tak salah aku . Shemur ?


apa apa pun , team kita dah buat yang terbaik dan mari kita tepuk tangan ramai ramai . I'm not expert in this thing  , but i know one thing that  we can't or shouldn't blame others for our team lost / failure ( any suitable word . im not good in english )  . 


bagi manusia yang tak berhenti salahkan orang lain  :-


hangpa ni tak reti terima hakikat ke . dah kalah tu kalah lah . Thailand tu terang terang dah peluang dia menang cerah bersinar sinar . Tak pelik pun kalau dia menang ( tapi part come back tu opkos lah aku terkejut ) . Perlawanan , adat dia ada menang . ada kalah  ( telah mencuba dengan kudrat yang ada untuk tidak membuatkan ia bunyi terlampau cliche ) . Lek ( rillek ) sudah la , kita beza satu mata je . 

{ dah cuba untuk tidak buat bro usrah dekat sini }




' football make us family , not enemy  '






tidak berniat untuk bagi butthurt dekat sesiapa . kakunkap .  Bye . 





AUMMMMMMMMMMM { keluar serbuk magik }