Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


candy


NOTE :  This post , i dedicated to my someone who used to have special place in my heart . MQ 

 Caution : This post may sound taboo and cocky

{ i wrote this post while listening to How long will i love you by Ellie Goulding , Tourist - Yuna , wait for you - Elliot Yamin , Cakra khan - Harus terpisah  }



Assalamualaikum and HI ! so guys tonight . Today is my special day , friend of mine send me something that making me ponder . So this entry can be count as my letter for him and my last time ( hope so ) talk abt him .

suddenly i feel stupid ahahahahahha



Kehadapan MQ ( aka monster ) , Hai and assalamualaikum . Sebenarnya , saya dah lama lah jugak minat awak . Saya rasa saya kenal awak dalam pertengahan tahun masa saya form 3 kot , seingat saya lah . teruk kan memori saya ni ahahahah . dari form 3 sampai haaa amik kau aku dah habis sekolah haaa . Tujuan saya tulis ni bukan lah nak mintak awak kapel dengan saya ke , masuk meminang saya ke hahahahahaha omg k ni gatal . kill me please . macam lah mamat ni baca kan hahaha









Saya berjaya mengekalkan status sebagai stranger sepanjang saya suka awak memudahkan usaha saya nak move on . Sebelum saya move on hahahahahahaaku tak boleh bla weh . ok serius , sebelum saya . Mengundurkan diri . dari hidup awak  hahahaha . Tahulah awak , saya pernah suka dekat awak walaupun saya nampak banyak sopak cela awak . Tapi saya still suka .  hahahaha butakan saya ni . Okey , by the way awak . Bulan ni birthday awak kan , Happy birthday, saya rasa umur awak dah 20 kan . Semoga amal ibadat awak bertambah seiring usia awak . Boleh dah upah arkitek design kubur awak sesiap kan . hahaha . Gurau je . 






Okey , saya harap . Segala impian awak tercapai . Dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki . dan semoga awak dikurniakan jodoh yang baik baik hehehehe . amin . fyi , awak juga salah satu sumber insprirasi saya  masa pmr tau hahahahah . Tah pape kan . Tapi benda dah lepas kan . benda dah lepas jangan dikenang . dikenang lagi jangan . eh . 


and hey i love your personality okey , biarlah orang nak cakap apa . kita tak boleh puaskan hati semua orang . Ada orang pernah ibaratkan , nak puaskan hati semua orang ni ibarat mencurah air ke dalam raga tau . Cukuplah antara kita dengan Allah . i do miss the old you . but the new you is not bad either . it fine . hahaha . I can say lah , mula mula jatuh suka dengan personality awak . Sekali pandang awak tak kacak pun , macam muka apek jual ikan dekat pasar je . 2 kali tengok , hensem lah pulak hahahahahaha . 
Part paling kelakar , saya tak pernah menyesal suka awak . Rasa macam bangang kuasa 8000


Lastly , semoga awak grad dengan honor roll . Anak yang baik , kawan yang dikasihi , dan orang yang disenangi 







okay so , sampai sini je lah luahan hati saya (( senyuman paling manis sehingga mampu membuatkan korang kena diabetes , padan muka korang )) hahhahahaha . au revoir


c you guys soon , lepas aku cuci rumah aku






bye MQ ..