
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| candy
NOTE : This post , i dedicated to my someone who used to have special place in my heart . MQ
Caution : This post may sound taboo and cocky
{ i wrote this post while listening to How long will i love you by Ellie Goulding , Tourist - Yuna , wait for you - Elliot Yamin , Cakra khan - Harus terpisah }
Assalamualaikum and HI ! so guys tonight . Today is my special day , friend of mine send me something that making me ponder . So this entry can be count as my letter for him and my last time ( hope so ) talk abt him .
suddenly i feel stupid ahahahahahha
Kehadapan MQ ( aka monster ) , Hai and assalamualaikum . Sebenarnya , saya dah lama lah jugak minat awak . Saya rasa saya kenal awak dalam pertengahan tahun masa saya form 3 kot , seingat saya lah . teruk kan memori saya ni ahahahah . dari form 3 sampai haaa amik kau aku dah habis sekolah haaa . Tujuan saya tulis ni bukan lah nak mintak awak kapel dengan saya ke , masuk meminang saya ke hahahahahaha omg k ni gatal . kill me please . macam lah mamat ni baca kan hahaha
Saya berjaya mengekalkan status sebagai stranger sepanjang saya suka awak memudahkan usaha saya nak move on . Sebelum saya move on hahahahahahaaku tak boleh bla weh . ok serius , sebelum saya . Mengundurkan diri . dari hidup awak hahahaha . Tahulah awak , saya pernah suka dekat awak walaupun saya nampak banyak sopak cela awak . Tapi saya still suka . hahahaha butakan saya ni . Okey , by the way awak . Bulan ni birthday awak kan , Happy birthday, saya rasa umur awak dah 20 kan . Semoga amal ibadat awak bertambah seiring usia awak . Boleh dah upah arkitek design kubur awak sesiap kan . hahaha . Gurau je .
Okey , saya harap . Segala impian awak tercapai . Dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki . dan semoga awak dikurniakan jodoh yang baik baik hehehehe . amin . fyi , awak juga salah satu sumber insprirasi saya masa pmr tau hahahahah . Tah pape kan . Tapi benda dah lepas kan . benda dah lepas jangan dikenang . dikenang lagi jangan . eh .
and hey i love your personality okey , biarlah orang nak cakap apa . kita tak boleh puaskan hati semua orang . Ada orang pernah ibaratkan , nak puaskan hati semua orang ni ibarat mencurah air ke dalam raga tau . Cukuplah antara kita dengan Allah . i do miss the old you . but the new you is not bad either . it fine . hahaha . I can say lah , mula mula jatuh suka dengan personality awak . Sekali pandang awak tak kacak pun , macam muka apek jual ikan dekat pasar je . 2 kali tengok , hensem lah pulak hahahahahaha .
Part paling kelakar , saya tak pernah menyesal suka awak . Rasa macam bangang kuasa 8000
Lastly , semoga awak grad dengan honor roll . Anak yang baik , kawan yang dikasihi , dan orang yang disenangi
![]()
okay so , sampai sini je lah luahan hati saya (( senyuman paling manis sehingga mampu membuatkan korang kena diabetes , padan muka korang )) hahhahahaha . au revoir
c you guys soon , lepas aku cuci rumah aku
bye MQ ..
|