
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| 5SC5
Assalamualaikum and HI ! kepada semua para pembaca blog aku yang dikasihi sekalian . Harini aku nak cerita pasal kelas sepanjang 2 tahun aku belajar dekat sabs . Sepanjang aku berada kat sini bla bla bla . Aku belajar dalam kelas 5SC5 / 4 SC5 ( 2013 ) .
Banyaklah jugak sakit sengsara , gembira nak mampus dekat sekolah ni . Terlampau banyak sehingga aku tak mampu nak taip kat sini . Sebab kalau aku cerita , sampai tahun depan pun baca tak habis sebab panjang sangat .
Kelas ni aku boleh kasi award KELAS PALING AWESOME AKU PERNAH MASUK WOI . sampai ter capslock tu maknanya awesome sesangat lah tu . Mungkin ramai cakap yang kelas aku ni banyak masalah lah apa lah . Result teruk lah apa lah . bla bla bla . Tapi kelas ni ajar aku banyak gila benda yang berguna nak bawak pergi hidup nanti . dan Benda tu tak ada dalam buku teks . Okay ?
Kelas ni . Budak budak dalam kelas ni . Cikgu yang ajar kelas ni . Perangai manusia dalam kelas ni . Paling susah nak dapat . dan mungkin lepas ni tak jumpa terus . Derang ( mereka ) adalah classmates yang serius -- WALLAHI BEST GILA !
bukan kelas aku yang sebelum ni tak best . Best jugak . Tapi yang ni extravaganza best . hik hik hik
Aku juga nak , nak ucap terima kasih banyak banyak kepada cikgu yang sudi mengajar aku . Meskipun aku terlampau banyak berangan dalam kelas diorang . hmm lol .Terima kasih banyak banyak . Terima kasih . Aku terlampau berterima kasih sampai aku hanya mampu ucap terima kasih je . Hahahaha .
memandangkan video mengambil masa berkurun kurun masa lamanya untuk letak dalam entry ni . So aku letak jelah gambar gambar derang kat sini . Aku tak letak semua sebab kalau aku letak semua . Boleh buat galeri gambar <---- ni tipu :-
Nota kaki : 5SC5 FTW !!
|