
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Wordless Sunday ☀
Hey Peep(s) . As'salamualaikum to muslim reader(s) . Hoping you have a blast day ever today . Di pagi yang sejuk dingin beku mengalahkan duduk luar negara . Membuatkan aku teringat akan kenangan aku bertugas dekat stadium masa Asean School Game . Biarpun benda ni dah lama habis dan aku baru nak cerita . Hohohohoh . Dan suka hati aku lah . (( Asap warna warni )) . Best memang best lah . Atlet dari banyak negara kot . Tak macam haritu semua dari Malaysia je . So kira kali ni aku jumpa lagi banyak jenis muka , perangai lah . Hahaha . Masa first day tu macam first day yang sebelum lah . Setting barang semua tu haa lah . Tapi tak penat sangat . Tapi untuk sukan ni aku sekali je angkat bakul . Yang lain semua kakak form 6 buat . So aktiviti mengusha aku terganggu lah jugak . HAHAHAHAHA . Kawan kawan aku semua dah dapat sorang . Dalam ramai ramai kawan aku yang dapat sorang syira lah paling tamak sekali -- 3 orang dia rembat hengko .
Second day , Macam biasa . Aku tak ingat malam keberapa . Tapi aku jaga lompat jauh . Tu pun secara paksa rela . HAHAHA . Best lah jugak , dapat jugak merasa masuk screen besar tu untuk 0.02 saat kot . HAHAHA . Then masa malam terakhir bertugas dekat sana , cikgu ridwan ( tak reti eja nama dia lah ) mintak aku , syaming , syira , chan tolong susun hurdle . Aku tukang tarik benda tempat letak hurdle tu . Aku pun tak tahu nama dia apa . Aku reti tarik je hoo . Berat gila benda tu . Biarpun benda tu dah ada roda dekat bawah . Aku rasa angkat beras yang 12 kilo tu lagi ringan kot . HAAHAHA . Malam tu puas tawaf satu stadium dengan cikgu -- SERIUS WALLAHI BEST . Lepas dah susun hurdle benda tempat letak hurdle tu dah kosong lah . Kawan aku apa lagi naik ah , Berat diorang campur dengan berat barang lompat kijang / jauh ( aku tak sure ) . Pergh hengko jangan cakap lah , berat bak hang . Walaupun berat aku tarik lah jugak , mula mula tarik sorang then fana tarik then fana tariksorang . Serius masa tu aku dah surrender hahahaha . Serius malam tu best gila . Benda yang tak boleh beli mana mana lah perasaan seronok + penat + suka + perasaan lagi 2 minggu nak exam dan aku tak baca satu buku pun lagi . HAHAHAHA . Masa last day tu sayu tak payah cakap lah , sebab dah maybe last kitaorang boleh buat kerja ni . Angkat barang atlet , Hantar Barang , Susun Barang , Angkat Barang balik , Tawaf satu stadium haaaa mano nak dapat penat cenggitu . Penat oooo tapi penat berbaloi baloi ikan kaloi . hahaha . Lepas dah habis semua acara kitaorang kena susun balik hurdle masuk tempat dia . Wang dengan baik hati tawar nak tarik siap suruh kitaorang duduk lagi . Kitaorang apa lagi , bagai orang yang sudah mengantuk disorongkan tilam , bantal , selimut lah -- ada kakak form 6 marah suruh turun . Turun lah sekejap sampai depan grandstand naik balik . Kalau tak turun karang cakap cheq kwahajaq pulak . hohoho . Lepas dah habis sesi tu . Lepak lah ecm 2 jam gitu . Then tengok majlis penutupan . Damn , rasa nak menangis bila aku sedar haritu hari yang last . Hahaha , Dari pagi sampai maghrib rupanya aku ada dekat stadium . -- THE END Nanti bila aku dah tua aku nak cerita dekat cucu cicit aku , hohohoho . Tu pun kalau umur masih panjang . ahahaha . Okey lah , Besok aku ada paper sebenarnya . Malasnya aku nak study hanya Allah yang tahu . Tak boleh ke pergi sekolah , makan dekat kantin , balik . Tak ada exam exam ni . Bak kata Fynn Jamal '' Exam ni macam gatal dekat tapak kaki lah , kena garu jugak walaupun geli '' . whahaha . Okay so bye . Wishme a LOT of luck . Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Permintaan dari hati ke hati : Cikgu tolong bawak kitaorang pergi lagi sekali ( kata afiqah tanpa menyedari bahawasanya tahun depan dia spm )
|