Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Wordless Thursday ❃



Hey Peep(s) . As'salamualaikum to muslim reader(s) . Hoping you have a blast day ever today okay (( wink wink )) . Okey hari ni ada aku ada cerita . Nak dengar tak ? Haa aku tahu mesti lah nak tahu kan . Kalau kau tak nak tahu pun apa aku kisah . 

Okey , once upon a time , Tersebutlah Al - Kisah puteri Afiqah yang masih bersekolah yang comel dan baik hati serta penyayang . Bla bla bla dan tak sabit .  Okey , Hari tu . Cikgu bio aku buat lah kelas tambahan petang . And kebetulan nak dijadikan cerita gempak ala ala merong mahawangsa masa petang tu ada cikgu praktikal yang aku paling tak suka tengok (( menipu )) . Nak dijadikan lebih epic , Hari tu cikgu ajar bab baru . And yang lagi epic dalam bab tu kitaorang kena bedah katak  . Dipercepatkan cerita , Masa aku masuk makmal bio tu , aku dengar classmate aku tengah memekak pasal bedah katak . And kebetulan cikgu tu ada lagi dalam makmal tu . Cikgu tu layan je lah classmate aku . Entah kena sampuk apa , mulut aku gatal nak mencelah tanya jugak . And apa yg awkward , cikgu tu cakap aku cakap laju . How sad my life for one second . Terus aku senyap , malas nak cakap apa dah . Kesimpulannya , Orang yang cakap laju ni sebenarnya comel . Okey . 

Lagi satu , Hari ni kelas kitaorang main ' Hide and clap ' ala ala conjuring gitu . Best gila . Thumbs up lah . Budak kelas aku sporting semua . Best (Y) . Nak dekat sejam setengah lah jugak kitaorang main . Haaa , lama tak lama . Cikgu praktikal sejarah kitaorang pun selak gelak . ish ish ish . Okey tu je nak cerita . Bye :)




Nota : Rilek brader rilek