
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Wordless Thursday ❃
Hey Peep(s) . As'salamualaikum to muslim reader(s) . Hoping you have a blast day ever today okay (( wink wink )) . Okey hari ni ada aku ada cerita . Nak dengar tak ? Haa aku tahu mesti lah nak tahu kan . Kalau kau tak nak tahu pun apa aku kisah .
Okey , once upon a time , Tersebutlah Al - Kisah puteri Afiqah yang masih bersekolah yang
Lagi satu , Hari ni kelas kitaorang main ' Hide and clap ' ala ala conjuring gitu . Best gila . Thumbs up lah . Budak kelas aku sporting semua . Best (Y) . Nak dekat sejam setengah lah jugak kitaorang main . Haaa , lama tak lama . Cikgu praktikal sejarah kitaorang pun selak gelak . ish ish ish . Okey tu je nak cerita . Bye :)
Nota : Rilek brader rilek
|