Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Day by day ✩




As'salamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh . Hye Peep(s) ! Miss me ? Not ? Get ready to buy new laptop . Because your laptop will burn in 5 minute . LOL . I'm just kidding .  Don't be to serious .  Haha . Ohh , apa jadah aku speking hari ni . Hahaha . 

Time flew pretty fast . Dah nak dekat 3 bulan aku sekolah dekat situ . Even baru beberapa bulan aku sekolah dekat situ . I got a lot of experience . A Lot . Too much pain and happiness . Hahaha , tak perlu lah aku cerita apa yang pain . Hua hua hua . 

Dan hasilnya selama beberapa bulan , i got a lot of sunburn . Ughh , suck :<  . Tapi , lantaklah . Bukan siapa tengok pun . *gelak lonely  . Sobs . Hahaha . Guess what .  8/5 ni aku ada exam . And i still here doing nothing  .  Whatever . Hahahahahaha . Okey lah . Bye . Adios ! Hakuna Matata :)