
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Day by day ✩
As'salamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh . Hye Peep(s) ! Miss me ? Not ? Get ready to buy new laptop . Because your laptop will burn in 5 minute . LOL . I'm just kidding . Don't be to serious . Haha . Ohh , apa jadah aku speking hari ni . Hahaha .
Time flew pretty fast . Dah nak dekat 3 bulan aku sekolah dekat situ . Even baru beberapa bulan aku sekolah dekat situ . I got a lot of experience . A Lot . Too much pain and happiness . Hahaha , tak perlu lah aku cerita apa yang pain . Hua hua hua .
Dan hasilnya selama beberapa bulan , i got a lot of sunburn . Ughh , suck :< . Tapi , lantaklah . Bukan siapa tengok pun . *gelak lonely . Sobs . Hahaha . Guess what . 8/5 ni aku ada exam . And i still here doing nothing . Whatever . Hahahahahaha . Okey lah . Bye . Adios ! Hakuna Matata :)
|