Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Wordless Saturday \o/



Hello Fellas . As'salamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . Lama tak aku tak hapdet blog kan ? Huahuahua . Rindu aku tak ? Baik cakap rindu , kalau tak aku bom rumah korang . Ececeh , macam berani je nak buat kan ? 

Sejak dua menjak ni , penyakit kemalasan berganda ganda tanpa alasan semakin kronik dalam diri aku . Haih , apa boleh buat . 

3 days ago , aku ada beli novel . Novel Sebenarnya saya isteri dia  . Mesti korang pernah dengar kan ? Kalau tak pernah . Boleh search google . Hehehe , comfirm ada . Tapi novel tu aku tak baca sampai habis lagi . Sampai dekat konflik tu terus aku hilang mood nak baca . Ini semua disebabkan oleh gangguan gangguan manusia disekeliling . Huh . 

By The Way , Drama yang diorang buat dari novel ni pun macam best . Ha'ah memang lah best sebab ada izzue islam . Nampak sangat lah aku tengok drama ni sebab izzue islam je . Btw Izzue Islam nampak hensem dalam drama tu . Maybe sebab dia cukur janggut dia kot .  Hoho . Izzue Islam dengan Tiz Zaqiah nampak comel lah dalam cerita tu , lagipun . Hehehe , okeylah au revoir . As'salamualaikum :)



# Comelkan ? Well , bagi aku comel lah . Bagi korang aku tak tahu . Rambut sama hitam , Hati lain lain :)




Nota Hari Ini : Sakit perut begitu ingin membunuhku . Beginikah pengakhirannya ? * kena baling buah durian