Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Raja bagi surat ☺



Hello Fellas . As'salamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . Hari ni aku sedih tak terkata . Sedih kan . Tajuk tak sedih langsung . Errr ... What ever *tangan lentok* . Haha , hari ni aku ada Dua News .  Satu good news . Dua tak berapa good news . Haha , korang nak dengar yang mana dulu ? Hah ! Aku tahu . Mesti nak dengar yang tak berapa good news dulu kan ? :b Baru lah gempak . Haha , Siapa kisah aku cerita mana dulu . Okey . Mula mula aku nak cerita pasal . *Bunyi drum disepak sepak*


Dapat surat dari Raja 


Haaaa , percaya tak ? Jangan main main . Haha , nampak sangat aku selak / selok . Haha , mintak tolong sangat sangat . Tolong jangan percaya  Haha , Yea ! tawaran aku diterima . 
Alhamdullilah :) Syukran ! Menangis berbaldi baldi aku semalam *kesat eye mo* :b







Leave-ing 


Okey . Adatlah masuk tempat baru . Mesti lah kena tinggal kawan kawan , Cikgu , Encik Crush yang disukai :b . Mesti lah sedih kan ? Tipu lah kalau tak sedih . Hati batu ke apa ? :b . Meskipun berat untuk ku tinggalkan . Namun , inilah nama kehidupan . Cewahhh , ayat . Macha gilaaa :b



Dear Bestfriend - Friends ,









Dear Crush ,





Dear Teacher ,




Haha , okey lah . Sampai sini sajaa :) . Korang pun menyampah nak baca panjang panjang kan ? Hehe :b Okey lah , sampai sini e . Bye !