
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Raja bagi surat ☺
Hello Fellas . As'salamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . Hari ni aku sedih tak terkata . Sedih kan . Tajuk tak sedih langsung . Errr ... What ever *tangan lentok* . Haha , hari ni aku ada Dua News . Satu good news . Dua tak berapa good news . Haha , korang nak dengar yang mana dulu ? Hah ! Aku tahu . Mesti nak dengar yang tak berapa good news dulu kan ? :b Baru lah gempak . Haha , Siapa kisah aku cerita mana dulu . Okey . Mula mula aku nak cerita pasal . *Bunyi drum disepak sepak*
Dapat surat dari Raja ☺
Haaaa , percaya tak ? Jangan main main . Haha , nampak sangat aku selak / selok . Haha , mintak tolong sangat sangat . Tolong jangan percaya Haha , Yea ! tawaran aku diterima .
Alhamdullilah :) Syukran ! Menangis berbaldi baldi aku semalam *kesat eye mo* :b Leave-ing Okey . Adatlah masuk tempat baru . Mesti lah kena tinggal kawan kawan , Cikgu , Dear Bestfriend - Friends , Dear Crush , Dear Teacher , Haha , okey lah . Sampai sini sajaa :) . Korang pun menyampah nak baca panjang panjang kan ? Hehe :b Okey lah , sampai sini e . Bye ! |