Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


A sweet girl ♥


Hello Fellas ! As'salamualaikumwarahmatullah hiwabarakatuh . Haha , okey . Siapa pulak sweet girl nih . Konfem lah kawan aku . Haha , okey . Dia nak pindah sekolah . Haih sedih-nya  * air mata berjuraian* . Haha , okey . Aku ni kan kalau boleh semua orang yang pindah sekolah , semua aku nak tulis dalam blog . Haha , apa motif aku pun aku tak tahu . Mungkin gedik sangat kot . Haha . Okey lah , straight to the story balik . 

Kawan aku yang sorang ni Wan Madihah binti. Wan Muhammad . Haha , Comel je nama . Macam tuan punya body . Haha . Dia ni dah sah sah lah sama umur dengan aku . Tinggi aku pun dah nak sama dengan dia . Haha . Well , actually aku dah tahu hari ni last dia last pergi sekolah . Tapi aku tak tahu pulak dia datang sebagai pelawat . Grr , geram tu adalah jugak . Tapi apalah nasib . Ada jodoh kita bertemu jugak kan ? :) Haha , Tapi aku sincerely sayang dia . Dia banyak juga jasa dengan aku tahun lepas . Dan banyak jugak lah aku tumpang dia balik rumah . Haih , I Will be missing you so really bad lah dear :') . Macam mana lah aku nak teruskan hidup dalam kadet polis nanti . Haih . Rasanya duduk sesorang lah jugak nanti . I Have few word before you go to new school .


Kita mungkin baru kenal . Tapi aku rasa macam dah lama kenal dengan kau . Aku harap kau tak lupakan aku bila kau sampai dekat sekolah baru nanti . Belajar elok elok . I will miss you bad . Insyallah aku tak lupakan kau wahai madihah ku sayang :) Kehadiran kau mengajar aku pelbagai erti kehidupan yang sebenar . Ewahh , ayat aku . Kelas gitu . Nangis cikgu shalimah kalau baca . Haha , And terima kasih sebab selalu tumpangkan aku balik tahun lepas . Kalau kau tak ada masa tu , aku tak tahu nak balik dengan apa *touched* . Haha , okay . Live well . - Sincerely your dear-est friend






Buku Nota : Enchanted - Taylor Swift