
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| A Good Boy
Hello Fellas ! As'salamualaikumwarahmatullah hiwabarakatuh . Okey , straight to the tajuk lah . Aku malas nak buat pendahuluan hari ni . Sikap pemalas nak mampus ni semakin bertambah tambah sejak akhir akhir ini . Haha , ewahh , ayat . Cukup asam garam :b LOL . okey lah , Aku nak cakap pasal budak baru kelas aku je . Ewahh , asal tetiba pasal dia pulak ? Special ya ? Kalau aku cakap special aku dapat bmw 8 biji . Banglo 2 juta 2 biji . Ke tak ? Haha . Tipu je .
Okey , Biarlah aku terang sikit pasal budak ni . Pendek pendek sudahlah , Bukan aku kenal sangat lah budak ni . As Known As Amir . Tahun ni sama umur dengan aku lah . 16 tahun . Okey tu lah serba sedikit mengenai tuan badan . Haha , well . Dia ni bukan asal dari sekolah aku . Dia asal dari MRSM . Hmm , bijaknya . Sob Sob Sob . Well , dia sekolah seminggu je sekolah aku . Dia ni memang skema *muka blur* . Tapi , dia ni sumpah baik . I tell you , siapa dapat dia . Sumpah untung . So perempuan perempuan yang mana amir pernah minat tu . Tapi korang tak minat dia , malah buat tak layan je :b Korang rugi aku cakap kau ._. . Haha , tetiba emo . Sengal je aku -..- . Haha , tapi aku suka lah perangai dia . Perangai okey , bukan dia :b Crush aku 2 orang tu nak letak mana . HAHA ! tak sabit je aku gelak .
Even though , dia dah dapat tawaran balik semula ke MRSM dia tu . Dia tak pergi tinggal sekolah gitu je . Dia masuk kelas kitaorang dulu , cakap dengan cikgu baik baik . Lepastu cakap terima kasih dekat kitaorang . Okey part ni aku sumpah touching *air mata berjuraian* . Haha , Apa apa pun aku ada jugak ucapan untuk dia . Well ,saja aku kan pernah jadi scandal dia 1 minit :b HAHA ! *tetiba*
Congratulation's Amir ! Hope you the best . Even though , kita cakap sekali je time kita sekelas , but it don't make any different , right ? Haha , nak mengaku lah sikit . Pernah lah jugak ter-Crush sikit dekat kau . Tapi sekejap je okey . Jangan nak perasan lelama sangat :b Baling cili boh karang . And half of regret pasal tak gelak masa kau buat lawak pasal tak ada air . LOL . Kalau tahu kau nak pindah hari ni , InsyAllah aku gelak macam orang putus urat . tapi sumpah tak lawak doe . Aku tak gurau . Sumpah tak lawak . Live well then . Make a better joke okey . haha - Your Ex-Classmates
Nota : Rasa macam over pulak aku ni kan ? But who care .
|