
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Wordless Friday # Freebies #
Hello ! Selamat pagi . Di pagi jumaat yang indah ini . Cewahh ayat , gempak habis :P haha . straight to the point lah . Nak share header sikit . Ni percubaan pertama . dan mungkin tak ada yang kedua . hohoohoo . Ambik sahaja lah . Di alu - alu kan :D jangan lupa credit okey ? *ceh credit konon* . heheee .
Doodles yang comel comel tu . Aku rompak dekat google image . Heheheee :3 . Berikut adalah serba sedikit hasil kerja tangan saya . Hehehee . simple je . Terlebih simple sebenarnya . Ohh , apa sahajalah .
Bye ! :D Buku Nota : Ohh , berapa hari lagi nak ambik result PMR . Ohhh :O *jantung mula buat kerja lebih masa* |