Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Wordless Friday # Freebies #


 Hello ! Selamat pagi . Di pagi jumaat yang indah ini . Cewahh ayat , gempak habis :P haha . straight to the point lah . Nak share header sikit . Ni percubaan pertama . dan mungkin tak ada yang kedua . hohoohoo .  Ambik sahaja lah . Di alu - alu kan :D jangan lupa credit okey ? *ceh credit konon* . heheee .








Doodles yang comel comel tu . Aku rompak dekat google image . Heheheee :3 . Berikut adalah serba sedikit hasil kerja tangan saya . Hehehee . simple je . Terlebih simple sebenarnya . Ohh , apa sahajalah .
Bye ! :D




Buku Nota : Ohh , berapa hari lagi nak ambik result PMR . Ohhh :O *jantung mula buat kerja lebih masa*