
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Tutorial : Letak link ( Blog skin )
Hello world . Okey , kamu semua sihat ? Haha . okey , hari ni aku nak buat tuto letak link . Letak link ni lebih kurang macam ni lah . *sila tengok gambar di bawah* . Tuto ni direquest oleh besties aku 2 hari lepas . Jadi aku buat lah , sebab aku dah kata nak tolong dia . hehee .
Hangpa paham dak lepas tengok gambar ? tak faham boleh tanya . wokey ? .
Okey , First .
Second , cari perkataan Freebies . Kalau korang nak letak freebies . Cari perkataan tutorial kalau nak letak tutorial . Macam mana nak cari ? tekan Ctrl dengan huruf F SERENTAK ! okey ? Lepas tu pastikan perkataan yang korang cari tu sama macam dalam kotak nombor 2 *tengok gambar . Faham tak setakat ni ? Tak faham tanya okey ?
Tengok gambar bawah ni pulak .
Korang tukarlah perkataan yang dalam kotak tu . Untuk kotak no 1 . korang letak lah link post korang . Macam mana nak dapatkan link ? tengok gambar dekat bawah pulak .
Korang klik lah benda yang aku dah kotak kotak kan tuu . Lepas dah copy link post tu . Korang paste lah dekat kotak no 1 tadi . Kotak no. 2 tu , korang letak lah tajuk post korang . Okey ? Faham tak ? tak paham tanyo deh ? :b . Lepas tu
Preview
Kalau jadi klik SAVE . Okey . Dah siap :) Baii ! As'salamualaikum . hehe .
Buku Nota : Lain kali mungkin aku akan gelak cara waka waka . Wkwkwkwkw :b Tak sabit .
|