Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Tutorial : Letak link ( Blog skin )





Hello world . Okey , kamu semua sihat ? Haha . okey , hari ni aku nak buat tuto letak link . Letak link ni lebih kurang macam ni lah . *sila tengok gambar di bawah* . Tuto ni direquest oleh besties aku 2 hari lepas . Jadi aku buat lah , sebab aku dah kata nak tolong dia . hehee .


Klik gambar untuk tumbesaran yang pesat :b






Hangpa paham dak lepas tengok  gambar ? tak faham boleh tanya . wokey ? . 
Okey , First  .


Log in > Dashboard > Template

Second , cari perkataan Freebies . Kalau korang nak letak freebies . Cari perkataan tutorial kalau nak letak tutorial . Macam mana nak cari ? tekan Ctrl dengan huruf F  SERENTAK ! okey ? Lepas tu pastikan perkataan yang korang cari tu sama macam dalam kotak nombor 2 *tengok gambar . Faham tak setakat ni ? Tak faham tanya okey ?



Tengok gambar bawah ni pulak .





Korang tukarlah perkataan yang dalam kotak tu . Untuk kotak no 1 . korang letak lah link post korang . Macam mana nak dapatkan link ? tengok gambar dekat bawah pulak .






Korang klik lah benda yang aku dah kotak kotak kan tuu . Lepas dah copy link post tu . Korang paste lah dekat kotak no 1 tadi . Kotak no. 2 tu , korang letak lah tajuk post korang . Okey ? Faham tak ? tak paham tanyo deh ? :b  . Lepas tu 

Preview 
Kalau jadi klik SAVE  . Okey . Dah siap :) Baii ! As'salamualaikum . hehe .




Buku Nota : Lain kali mungkin aku akan gelak cara waka waka . Wkwkwkwkw :b Tak sabit .