Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Kenduri dan Kenduri !




Hello People !  Hope you have a nice day ahead . Hehee , cuti sekolah ni ramai ya orang kawin . Tapi dalam ramai ramai yang kawin tu . Seorang je aku pergi . Hahahaa , apa lah nasib . Orang yang aku pergi majlis kawin dia tu pun first time aku jumpa dia . Mak aku cakap , pengantin perempuan tu 3 pupu aku kot -..-" . Haha , Biarlah baru first time jumpa pun . Buat buat kenal je . Hoho *evil laugh* . Jarang aku pergi kenduri kawin , orang letak ais krim . Serius jarang . Tapi aku rasa orang kawin letak pizza / Kfc / McD ke lagi jarang kot :P *Cehh , mana ada jarang . tak ada orang buat pun aku rasa . Aku rasa lah* Haha . Aku tak boleh bla lah dengan kawan ayah aku . Lucu betul . Sebelum family aku pergi wedding tu . Ayah aku berhenti lah makan dekat sebuah gerai . Then lepas makan tu , tetiba ada orang panggil nama ayah aku .

'' Malik ! *my father name* ''
 '' Eh , Hey ! Lama tak nampak and bla bla bla *ayah aku cakap banyak sangat , kebas tangan aku menaip :P * ''

Lepas dalam 5 minit ayah aku dengan kawan dia berborak . Ayah aku panggil lah orang kira ,  Then mak cik tu pun kira lah . Mak cik tu cakap lah semuanya Rm 15.00 . Lepastu tetiba kawan ayah aku cakap . Allah mahal-nya . Mak cik yang kira tu pandang slek lah . Dia terus tutup mulut dia sambil mintak maaf . Haha , aku nak tersedak air dengar dia cakap gitu . Hahaaa . Macam tak ada motif je aku tulis entry kali ni . Hahaa . LOL . Lantak lah , who care ? :P . Cukup lah untuk hari ni aku merepek . Bye . Good Nite . Have a sweet dream :) *aku tulis entry ni waktu malam okey . So tak ada sebab kau nak tanya kenapa aku wish good nite*