
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Hello 2013 !
Hello People ! Hope you have a blasted day everr . Haha , tetiba speking london . Eh siapa cara :b Well , macam biasa lah . Aku memang suka merepek , siapa suka blog aku cepat makan kerepek sekarang . *bunyi cegkerik* . nvm , Wkaka . New years is coming soon . Wish you all live well , eat well , May Allah bless us :) . Well , aku ada lah sikit memoir yang tak
Alhamdullilah , Result PMR agak cemerlang terbilang dan gemilang :b Malam gala Pengawas
Haha , sampai situ je memoir 2012 . Ada banyak , tapi takkan aku nak cerita semua pulak . Haha . LOL . Haha , okey . Comment kalau suka :b
Buku Nota : I turn 16teen next year . I so excited . Weee *loncat loncat*
|