Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Hello 2013 !



Hello People ! Hope you have a blasted day everr . Haha , tetiba speking london . Eh siapa cara :b Well , macam biasa lah . Aku memang suka merepek , siapa suka blog aku cepat makan kerepek sekarang . *bunyi cegkerik* . nvm , Wkaka . New years is coming soon . Wish you all live well , eat well , May Allah bless us :) . Well , aku ada lah sikit memoir yang tak berapa nak indah sepanjang 2012 ni . Antaranya *bunyi drum dipijak dengan ganas* :b

Alhamdullilah , Result PMR  agak cemerlang terbilang dan gemilang :b
haha , aku tak pernah bagitahu kan berapa aku dapat result PMR . Haha , tapi aku dah tebus balik kekecewaan  masa UPSR :b . Haha . Alhamdullilah , Dapat jugak aku buat parent aku bangga :)

Malam gala Pengawas
Haha , macam haramm je tajuk . Wkaka . Haha , well ni first time lah aku datang majlis rasmi yang sekolah buat dekat hotel . baju siap apa dah beli ni . Dah plan ni nak pakai stail apa . Aku ingat masa tu nak pakai stail Najwa latif . hehe , tapi bila time nak bersiap baju-nya . Rasa macam baru masuk program Wakenabeb ! -..- . Ketat doee . Err , tak sanggup aku nak pakai . Haha , akhirnya pakai baju kurung . Haha , kan ayu tu :b *tetiba*



Haha , sampai situ  je memoir 2012  . Ada banyak , tapi takkan aku nak cerita semua pulak . Haha . LOL . Haha , okey . Comment kalau suka :b 






Buku Nota : I turn 16teen next year . I so excited . Weee *loncat loncat*