Snow Pink
Disclaimer

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day


Tagboard!



letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.




Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pie qahh
Others:   


Freebies Header # 2




 Hello people . How are you ? . Hope you have a blast day today . *puii , nak cakap bahasa inggeris , terabur habis* . Haha . Okey . Aku nak kongsi freebies dengan korang ni . Sambungan dari entry ni . Haha
, macam apa ayat aku . '' Mungkin tak ada yang kedua '' . Haha , nampak sangat aku ni cepat putus asa :b . hohohoo . okey okey lah . Special-nya header hari ni tulisan dia comel lah sikit dari yang lepas . hehee .Oke mari kita lihat hasilnya . *bunyi drum* :b .

Header berukuran 980 X 694 . *Katakanlah kalau korang letak header ni dekat blog korang . Then macam terlebih besar sikit | aku rasa tak ada masalah terlebih kecil . Ohh aku memang suka buat andaian sendiri | korang boleh cakap dekat aku . Then aku akan resize balik untuk korang . Sebarang masalah boleh disuakan ke ruang komen*



Ni first version header aku buat dalam versi muslimah ayu gituuu *winkwink*







Header yang ada couple yang comel tu . Aku tak tahu lah nak cakap apa . sekali tengok comel je . Dua kali tengok  *bunyi piano dihentam dengan ganas*


Hahahaa , okey . Last header untuk hari ni . '' Hello Stalker '' . Nampak sangat aku ketandusan ayat . Hohoo . Kalau nak ambik header , credit dekat saya ya sayang sayang - ku sekalian :b . Cehh , ayat bajet macam ada orang nak ambik aku punya header :b . Hahahaa . Apa - apa pun . sekian saja untuk hari ni . As'salamualaikum . Good nite :D  *entry dan header ini ditulis pada hari yang sama . Nampak sangat lah aku tak ada kerja time cuti sekolah ni . hmm*




Buku nota : Jack Frost comel . Tak sabik . Okey , Ada orang cakap ambik result PMR minggu depan . Oh Maii :OOO *jantung buat kerja lebih masa*