
|
Disclaimer ![]() Hello there , welcome to my wonderland . Just an ordinary girl with her own big bang theory . hv a nice day
Tagboard! ![]() letak link anda yang betul. No Harsh words allowed here. Boleh request Tuto kat sini.Credits!
| Freebies Header # 2
Hello people . How are you ? . Hope you have a blast day today . *puii , nak cakap bahasa inggeris , terabur habis* . Haha . Okey . Aku nak kongsi freebies dengan korang ni . Sambungan dari entry ni . Haha
, macam apa ayat aku . '' Mungkin tak ada yang kedua '' . Haha , nampak sangat aku ni cepat putus asa :b . hohohoo . okey okey lah .
Ni first version header aku buat dalam versi muslimah ayu gituuu *winkwink*
Header yang ada couple yang comel tu . Aku tak tahu lah nak cakap apa . sekali tengok comel je . Dua kali tengok *bunyi piano dihentam dengan ganas*
Hahahaa , okey . Last header untuk hari ni . '' Hello Stalker '' . Nampak sangat aku ketandusan ayat . Hohoo . Kalau nak ambik header , credit dekat saya ya sayang sayang - ku sekalian :b . Cehh , ayat bajet macam ada orang nak ambik aku punya header :b . Hahahaa . Apa - apa pun . sekian saja untuk hari ni . As'salamualaikum . Good nite :D *entry dan header ini ditulis pada hari yang sama . Nampak sangat lah aku tak ada kerja time cuti sekolah ni . hmm*
Buku nota : Jack Frost comel . Tak sabik . Okey , Ada orang cakap ambik result PMR minggu depan . Oh Maii :OOO *jantung buat kerja lebih masa*
|